یک عاشق برنامه نویسی

در این سایت از آموزش ها و تجربیات شخصی قرار خواهم داد و مطمئنا این نکات و تجربیات ب درد خیلیا میخوره :)

یک عاشق برنامه نویسی

در این سایت از آموزش ها و تجربیات شخصی قرار خواهم داد و مطمئنا این نکات و تجربیات ب درد خیلیا میخوره :)

سلام خوش آمدید

سام نیکزاد برنامه نویس و استاد

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۴۱ ق.ظ

سام نیکزاد

سام نیکزاد یک برنامه نویس و مدرس ایرانیه که بنده زبان جاوا را از ایشان یاد گرفتم. مدرس بسیار عالی هستند و من بعد از اینکه تدریس ایشان را دیدم دنبال پیدا کردن موارد بیشتری گشتم و دیدم ایشان زندگی بسیار جالبی بعنوان یه برنامه نویس دارند و سعی کردم همیشه دنباله رو ایشان باشم

 

چند پادکست صوتی از آقای سام نیکزاد پیدا کردم که درباره ی زندگی برنامه نویسان بود و اسم پادکست رادیو صفر و یک بود خیلی عالی بود و اصلا رفتار و صدای ایشان من را مجذوب خودش کرد

 

رزومه ی سام نیکزاد را در  این لینک پیدا کردم که در گیتهاب شخصی خودش قرار داده : 

https://nikzad-avasam.github.io

 

من بخشی از رزومه ی آقای سام نیکزاد را اینجا کپی میکنم 

 

 تجربه های کاری :

  • شروع برنامه نویسی از سال ۱۳۸۹ تا کنون

  • برنامه نویسی برای مارکت اندرویدی کافه بازار از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴

  • سازنده اولین وب سایت آگهی به نام تبلیغات سرا در سال ۱۳۹۱ ( اپ های مشابه دیوار بعد ها با الگوبرداری از این ایده ایجاد شده اند )

  • بازیسازی موبایل از سال - نمونه بازی های موجود در کافه بازار

  • برنامه نویسی در شرکت های خصوصی شهر تبریز از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴

  • مدیر شرکت آوای هوشمند سام از ۲۰۱۶

  • سازنده پلتفرم آموزشی سامنتا جزو اولین وب سایت های آموزش برنامه نویسی در ایران

  • سازنده پلتفرم آواسام ( آموزش برنامه نویسی ) از سال ۲۰۱۹ تا کنون

  • گوینده پادکست های مختلف در حوزه فناوری و برنامه نویسی

 

 

سام نیکزاد

 

از همینجا از جناب آقای سام نیکزاد تشکر میکنم چرا که بسیاری از مباحث تخصصی و فنی در زمینه ی برنامه نویسی را به من یاد دادن و من از اموزش های ایشان در سایت آموزش برنامه نویسی آواسام استفاده کردم.

 

کتاب صوتی فقط برای تفریح ( داستان لینوکس )

 

آقای سام نیکزاد گوینده ی کتاب صوتی فقط برای تفریح هستند که ترجمه ی جادی و نوشته ی لینوس توروالدز هست

کتابی عالی که من از شنیدنش هیچوقت سیر نمیشدم

 

 

ممنونم استاد عزیزم آقای سام نیکزاد

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

در این سایت از آموزش ها و تجربیات شخصی قرار خواهم داد و مطمئنا این نکات و تجربیات ب درد خیلیا میخوره :)